Desteklenmeyen Ağ veya Listelenmemiş Kripto Para Kullanıldığında Yatırma Nasıl Kurtarılır
Yatırma için yanlışlıkla desteklenmeyen bir ağ kullandıysanız veya listelenmemiş bir kripto para yatırdıysanız ve bakiyenize yüklenmediyse, fonlarınızı geri almak için kendi kendine kurtarma talebi kullanabilirsiniz.
Talebinizi göndermeden önce, lütfen aşağıda verilen notları mutlaka gözden geçirin. Aksi takdirde, KuCoin TR yardımcı olamayabilir.
Content
1. Ne Tür İşlemler Kendi kendine Kurtarılabilir?
2. Kendi Kendine Kurtarma Talebimi Nasıl İletirim?
3. Sık Sorulan Sorular
1. Ne Tür İşlemler Kendi kendine Kurtarılabilir?
• Yatırdığınız para yanlış bir adrese, KuCoin TR olmayan bir adrese veya başka bir kullanıcının adresine gönderildiyse KuCoin TR bu varlıkları kurtarmanıza yardımcı olamaz.
• Kripto para birimi bakımdan geçiyorsa ve para yatırma işlemleri geçici olarak askıya alınmışsa, kendi kendini kurtarma mümkün olmayacaktır.
• Blok zincirindeki yatırma işleminizin birden fazla kaynak adresi ("Kimden" adresleri) varsa, kendi kendini kurtarma mümkün olmayacaktır.
• Kendin kurtarma talep sayfasının açılır menüsünde, eğer ağ menüde bulunamazsa, kendi kendine kurtarma yapılamaz.
• Varlıkların geldiği kaynak adres, kurtarılan varlıkların transferlerini alamıyorsa varlıklarınızı sizin için kurtaramayız.
• Yalnızca blok zincirinde durumları "Onaylandı" veya "Başarılı" olarak işaretlenmiş olan işlemler kendi kendine kurtarma için uygundur. İşlemin durumu "Onaylanmadı" veya "Başarısız" ise, biz de yardımcı olamayız. Blok zincirindeki işlem durumunu anlamak için lütfen aşağıdaki örneklere bakın:
İşleminiz başka bir platform veya hizmet üzerinden gerçekleştirildiyse, işlemin durumunun o platformda "Tamamlandı" olarak yansıtılıp yansıtılmadığını da kontrol etmeniz gerekecektir. İşlemin durumu "Onaylanmadı" veya "Başarısız" ise, daha fazla yardım için o platformla iletişime geçmeyi deneyin.
2. Kendi Kendine Kurtarma Talebimi Nasıl İletirim?
KuCoin TR hesabınıza giriş yapabilir, Yardım Merkezi sayfasına gidebilir ve "Yatırma İşleminizi Almadınız mı?" seçeneğiyle kendi kendine kurtarma talebi gönderebilirsiniz.
→ buraya tıklayarak Kendi kendine Kurtarma Talebi Nasıl Gönderilir hakkında bilgi alabilirsiniz
3. Sıkça Sorulan Sorular
S1. Kayıp kriptomu kurtarmak için ücret ödemeli miyim?
Cevap: Kaybedilen varlıkların geri kazanım süreci önemli miktarda çaba ve kaynak gerektirdiğinden hizmet ücreti gerektirmektedir. Hizmet ücretinin miktarı talep gönderme sayfasında gösterilir, ayrıca Talep Geçmişini Görüntüle sayfasında da gözükür.
S2. Kendi kendini kurtarma talebi sayfasında kripto para türümü neden seçemiyorum?
Cevap: Daha da fazla kayıp kripto türünün kurtarılmasına yönelik çok çalışıyoruz. Şu andaysa yalnızca bazı kripto para birimleri desteklenmektedir. Şu anda desteklenmeyen bir kripto para birimi türünün varlıklarını kurtarmanız gerekiyorsa, lütfen KuCoin TR Müşteri Hizmetleri Ekibine Hizmet Talebi gönderin, kayıp varlıklarınızı kurtarmanıza yardımcı olmanın bir yolunu bulmaya çalışacağız (talebiniz e-posta yoluyla yanıtlanacaktır).
S3. Yatırdığım para fiat para birimi ise kaybolan varlıklarım geri alınabilir mi?
Cevap: Bu hizmet yalnızca desteklenmeyen bir blok zinciri ağı üzerinden aktarılması nedeniyle kaybedilen varlıkların veya listelenmemiş bir kripto paranın kurtarılması içindir.
S4. Hizmet ücretini nasıl ödeyebilirim?
Cevap: Talebiniz incelendikten ve kabul edildikten sonra, Ücretleri Öde butonuna tıklayıp ücreti ödeyiniz. Fon Hesabınızdaki mevcut bakiyenin gerekli ücret olan 80 USDT'den fazla olduğundan emin olun.
S5. Talebimin incelenmesi ve kabul edilmesi ne kadar sürer?
Cevap: Talepler sistem tarafından incelenir ve mümkün olan en kısa sürede işleme alınır. İnceleme tamamlandığında, sizi e-posta ve hesap anlık bildirimleri yoluyla bilgilendireceğiz.
S6. Kaybettiğim varlıklarımı geri almak ne kadar sürer?
Cevap: Ücreti ödediğinizde, kaybolan varlıkları 5 iş günü içinde kurtarmaya çalışacağız, varlıklar onları gönderen orijinal kaynak adrese iade edilecektir.
S7. Kayıp varlıklarımın kurtarıldığı işlemin TxID'sini nerede bulabilirim?
Cevap: İade işleminin TxID'sini size e-posta ve hesap anlık bildirimleri yoluyla göndereceğiz. Uygulama geçmişi sayfasında geri dönen TXID'yi de bulabilirsiniz.
Umarız bu makale yardımcı olmuştur. Başka sorularınız varsa lütfen 09:00 - 22:00 (UTC + 3) çevrimiçi sohbet destek hattı üzerinden müşterimize ulaşın veya bilet gönderin.
KuCoin TR ile en güzel alım satımları dileriz!