Telefon Numaranızı Nasıl Değiştirebilirsiniz
İki faktörlü kimlik doğrulama (2FA) için kullandığınız telefon numarasını aşağıdaki adım adım kılavuzu izleyerek sıfırlayabilirsiniz.
Eğer Giriş Şifresi, E-posta adresi, Telefon numarası, Google 2FA ve İşlem Şifresi dahil olmak üzere birden fazla hesap güvenlik ayarını kaybettiyseniz, lütfen Güvenlik Ayarları Nelerdir ve Nasıl Sıfırlanır başlıklı makaleye göz atınız.
İçerik
1: Yeni Bir Telefon Numarasına Geçiş
2: SMS Alınamıyor ve Başka Bir Telefon Numarası Yok
1: Orijinal telefonunuzdan SMS alamıyorsunuz veya sadece yeni bir telefon numarasına geçmek istiyorsunuz.
i. Giriş sayfasına gidin ve şifrenizi girdikten sonra SMS Doğrulamaya Geç seçeneğini seçin.
ii. Ardından, "Telefon kullanılamıyor mu?" seçeneğini seçin.
iii. Güvenlik adımlarını ve Kimlik Doğrulamasını tamamlayın. Yeni telefon numaranızı onaylayın ve değiştirme talebinizi gönderin.
2: Önceki telefon numaranıza erişiminiz yok ve yerine geçecek yeni bir telefon numaranız yok.
Bu tür durumlarda, lütfen doğrudan müşteri desteği ile iletişime geçin veya yardım için bir destek talebi gönderin.
Not:
a. Kimlik Doğrulamasını tamamlarken, talimatları dikkatlice takip ederek gerekli fotoğrafları yükleyiniz, aksi takdirde telefon numarasını kaldırma talebiniz başarısız olabilir.
b. Talebinizin işleme alınması yaklaşık olarak 1-3 iş günü sürecektir.
c. SPK ve MASAK düzenlemelerine göre, müşterilerden telefon numaralarını ve e-posta bilgilerini toplamamız ve bu bilgileri KYC verilerinde saklamamız gerekmektedir. Kullanıcı telefon numarasını kaldırırsa ve numara bilgileri silinirse, bu durum AML gerekliliklerinin ihlaline yol açabilir.
d. Web üzerinden Telefon Numarasını sıfırlama hakkında daha fazla bilgi için şu makaleye başvurabilirsiniz: Güvenlik Ayarları Nelerdir ve Nasıl Sıfırlanır?
Umarız bu makale sizin için faydalı olmuştur. Başka sorularınız varsa, lütfen doğrudan müşteri desteği ile iletişime geçin veya yardım için bir destek talebi gönderin.