Kripto Yatırma/Çekme

Para Çekme Gelmedi veya Yanlış Adrese Çekildi

Son güncelleme: 09.12.2025

Uzun bir süre boyunca alınmayan çekim işlemleri endişe verici olabilir. Bu makalede, üç çekim durumu ve çekiminizi almadıysanız veya yanlış bir adrese varlık çekimi yaptıysanız neler yapabileceğiniz açıklanmaktadır.

 

İçindekiler

1. Çekim Durumları

2. Çekim Alınmadı

3. Yanlış Adrese Yapılan Çekimler

 

1. Çekim Durumları

Kripto çekimi için gereken süre, coine bağlı olarak birkaç dakikadan birkaç saate kadar değişebilir. KuCoin TR çekim sayfasından her çekim talebinin durumunu kontrol edebilirsiniz.

KuCoin TR hesabınıza giriş yapın ve Varlıklar → Fonlama → Çekim sayfası üzerinden çekim durumunuzu kontrol edin. Çekiminiz şu üç durumdan birine sahip olabilir:

  • Beklemede: Talep işlenmeyi bekliyor. KuCoin TR genellikle çekim taleplerini 30 dakika içinde işler.
  • Ek Bilgi Gerekli: Seyahat Kuralı kapsamında onaylanmış ve ek bilgi gereklidir. Lütfen Seyahat Kuralı'na başvurun.
  • İşleniyor: KuCoin TR çekimi işliyor. Bu işlem 2-3 saat sürebilir.
  • Başarılı: Çekiminizi işledik ve işlem blockchain üzerine kaydedildi.
     

withdraw1.png

withdraw6.png

 

2. Çekim Alınmadı

2.1 Eğer çekim durumu Beklemede ise, yaklaşık 30 dakika bekleyin ve durumu tekrar kontrol edin. Varlıklarınızın güvenliğini artırmak için belirli bir miktardan büyük çekimler manuel olarak işlenir ve bu biraz daha uzun sürebilir.

 

2.2 Eğer çekim durumu İşleniyor ise, yaklaşık 3 saat bekleyin ve durumu tekrar kontrol edin. Çekim durumu 3 saat sonra hâlâ İşleniyor olarak görünüyorsa, lütfen KuCoin TR Müşteri Hizmetleri Ekibi ile iletişime geçin ve aşağıdaki bilgileri sağlayın:

  • UID, kayıtlı e-posta adresiniz veya kayıtlı telefon numaranız
  • Coin türü/türleri ve miktarı/miktarları
  • Alıcı adresi

 

2.3 Eğer durum Başarılı ise, işlemi blockchain explorer üzerinde bulabilirsiniz. Yeterli doğrulama sayısına ulaşıldığında, fonlarınızı alıcı platformda kontrol edebilirsiniz. Eğer durum Başarılı iken blockchain explorer üzerinde hiçbir bilgi bulunmuyorsa, lütfen müşteri destek ekibimizle iletişime geçin ve aşağıdaki bilgileri sağlayın:

  • UID, kayıtlı e-posta adresiniz veya kayıtlı telefon numaranız
  • Coin türü/türleri ve miktarı/miktarları
  • Alıcı adresi

 

Ana blockchain explorer adresleri aşağıda verilmiştir:

 

3. Yanlış Adrese Yapılan Çekimler

3.1 Eğer çekim durumu Beklemede ise, çekimi çekim sayfasında bulunan İptal Et düğmesine tıklayarak iptal edebilirsiniz.

 

3.2 Eğer çekim durumu İşleniyor ise, lütfen en kısa sürede çevrimiçi destek ekibimizle iletişime geçin. Talebi iptal edip edemeyeceğimizi kontrol etmenize yardımcı olacağız.

 

3.3 Eğer durum Başarılı ise, çekim artık iptal edilemez. Alıcı platformun müşteri destek ekibiyle iletişime geçmenizi ve işlemi kurtarmaları için yardım istemenizi öneririz. KuCoin TR'den herhangi bir bilgi veya kanıta ihtiyaç duyarlarsa, bizi bilgilendirin.

 

Umarız bu makale sizin için faydalı olmuştur. Başka sorularınız varsa, lütfen çevrimiçi sohbet veya bir talep gönderme üzerinden müşteri destek ekibimizle iletişime geçin.