Not/etiket doldurulmamışsa veya yanlışsa yatırmayı nasıl kurtarabilirim?

Son güncelleme: 2025/06/05

Not, bir cüzdan adresinin işlem alıcısını tanımlamak için gereken ek bir adres özelliğidir. ATOM, TIA ve INJ, gibi bazı tokenlerde (Memo türü tokenler henüz kullanılamıyor) tüm KuCoin TR kullanıcıları için yatırma adresi aynıdır. Bu nedenle, Memo'nun (Notun) işlemin hangi hesaba alacak kaydedileceğini belirlemesi gerekmektedir.

KuCoin TR'ye para yatırırken unuttuysanız veya yanlış Memo girdiyseniz para hesabınıza ulaşmayacaktır Bu durumda, kendi kendine token kurtarma yoluyla almayı deneyebilirsiniz.

Kendi kendine kurtarmaya başvurmadan önce lütfen aşağıdaki ayrıntıları dikkatlice okuyun.
 
 

1. Kendi kendine kurtarma hangi kripto para birimlerini destekliyor?

Şimdilik, ATOM/TIA/INJ(Not türü tokenler henüz mevcut değil Tokenler self servis ile desteklenir.

Diğer durumlar için lütfen KuCoin TR Destek ekibine talep gönderin, yatırmanızın kurtarılıp kurtarılamayacağını kontrol edeceğiz ve size e-posta ile cevap vereceğiz.

2. Not doldurulmamışsa veya yanlışsa yatırmayı nasıl kurtarabilirim?

➡️ İlke olarak kendi kendine kurtarmaya başvurmadan önce lütfen KuCoin TR hesabınıza giriş yapın. 
Ardından destek merkezi sayfasına girip [Kripto Para Yatırma Gelmedi] seçeneğini seçin. 👇

Kendi kendine kurtarma işlevi başlatıldığında resmi güncelleyin 

➡️Formda girmeniz gereken alanlar şunlardır, lütfen dikkatlice okuyunuz:

  • Coin: Yatırdığınız coini/tokeni seçin veya arama fonksiyonunu kullanın.
  • Miktar: Yatırma miktarınızı girin ve lütfen yalnızca 8 ondalık basamağı desteklediğimizi unutmayın. 
  • TxID/TxHash: TXID olarak da bilinen işlem kimliği (Transaction hash), doğrulanan ve blok zincirine eklenen her işleme verilen benzersiz bir karakter dizisidir. Kargo numarası gibi, bu kimlik de transferin ilerleyişini izlemek için kullanılabilir. KuCoin'den başarılı bir şekilde coin çektiğinizde, bu transferin bir hash'ini (TXID) alabileceksiniz. 
    🔔Not: Lütfen buraya TxID dışında adres, not veya tutar gibi bilgiler girmeyin.
  • İletişim E-postası: Sadece telefon numaranızla kayıt yaptırdıysanız, size daha iyi hizmet verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi ekleyin.

Kendi kendine kurtarma işlevi başlatıldığında resmi güncelleyin 

🔔Not:
  • Formu doldurmadan önce, lütfen işleminizin durumunun blok zincirinde "onaylandı/başarılı" olarak işaretlendiğinden emin olun. İşlem "onaylanmadı" veya "başarısız" olarak işaretlenmişse, KuCoin TR henüz iade edilen fonları almamıştır ve talebinizi işleme koyamaz, lütfen yardım için gönderen platformla iletişime geçin.
  • KuCoin TR'ye ait olmayan yanlış adrese para yatırdıysanız veya başkalarına ait olan yanlış Tag/Memo girdiyseniz, KuCoin TR varlıkları geri almanız için size yardımcı olamaz.
  • Paranızın güvenliği için, paranızı Memo olmadan yalnızca yatırmanın kaynak adresine iade edebiliriz (özel bir durum söz konusuysa, lütfen xxxxxxx@ adresinden bizimle iletişime geçin). Kaynak adres başka bir platformdaysa, iade işlemini gerçekleştirdikten sonra daha fazla yardım için lütfen o platformun müşteri hizmetleriyle iletişime geçin.

 

➡️ Başvuru bilgilerinizi onaylamak için 'İleri'ye tıklayın.

Kendi kendine kurtarma işlevi başlatıldığında resmi güncelleyin 

Başvuruyu gönderdikten sonra, 'Başvuru Kayıtlarını Görüntüle' aracılığıyla başvuru durumunu kontrol edebilirsiniz. 

Kendi kendine kurtarma işlevi başlatıldığında resmi güncelleyin 

Başvuru onaylandığında, lütfen [Ücreti Öde] düğmesine tıklayın (Fon Hesabınızdaki kullanılabilir bakiyenin ücretten fazla olduğundan emin olun: XX USDT). Ücret ödendikten sonra, geri alma işlemini 5 iş günü içinde tamamlayacağız ve size iade edilen yatırma işleminin TxID'sini vereceğiz.

 

3. SSS

S1: Kriptomu geri almak için bir ücret var mı?

C: Fonların geri alınması önemli bir çaba gerektirdiğinden, bir hizmet ücreti alacağız (ücret tutarını başvuru sayfasından veya başvurunuzun altındaki 'Geri Alma Başvuru Geçmişi' bölümünden kontrol edebilirsiniz.)

S2: Yatırma kurtarma başvurusu yapmak için neden başka kripto para birimleri seçemiyorum?

C: Kendi kendine kurtarma yoluyla para yatırma işlemini geri alma konusunda daha fazla kripto para birimini desteklemeye çalışıyoruz. Şu anda sadece ATOM/TIA/INJ için kendi kendine kurtarma desteklenir (Memo tipi tokenler henüz yok). Diğer durumlar için lütfen KuCoin TR Destek ekibine talep gönderin, yatırmanızın kurtarılıp kurtarılamayacağını kontrol edeceğiz ve size e-posta ile cevap vereceğiz.

S3: Bu yatırma kurtarma uygulaması fiat yatırmada da geçerli mi?

C: Lütfen bu self servisin yalnızca yanlış veya eksik notlu kripto para yatırma işlemleri için geçerli olduğunu unutmayın.

S4: Yanlış kripto yatırırsam ne yapmalıyım?

C: Lütfen KuCoin TR Destek ekibine talep gönderin, güncelleme olduğunda size e-posta ile cevap vereceğiz.

S5: Kurtarma ücretini nasıl ödeyebilirim?

C: Başvurunuz onaylandıktan sonra, ücreti ödemek için lütfen [Ücreti Öde] düğmesine tıklayın (lütfen Fon Hesabınızdaki mevcut bakiyenin ücretten fazla olduğundan emin olun: XX USDT). 

S6: Başvuru incelemesi ne kadar sürer?

A: Başvurunuz sistem tarafından incelenecek ve bir güncelleme olduğunda bir bildirim postası / SMS olacaktır, lütfen sabırla bekleyin.

S7: İyileşme ne kadar sürer?

A: Ücretleri ödedikten sonra, kurtarma işlemini 5 iş günü içinde tamamlayacağız.

S8: Geri dönen yatırmanın TxID'sini nasıl alabilirim?

C: Lütfen bildirim maili/SMS gönderileceğinden emin olunuz.