Not/etiket doldurulmamışsa veya yanlışsa yatırmayı nasıl kurtarabilirim?
Eğer yatırdığınız varlıklar, memo bilgilerini doldurmayı unuttuğunuz veya yanlış memo bilgisi doldurduğunuz için hesabınıza ulaşmadıysa ya da desteklenmeyen bir ağ üzerinden token yatırdıysanız veya listelenmemiş bir token kullandıysanız, kendi kendine kurtarma özelliğini kullanarak varlıklarınızı geri almak için başvuruda bulunabilirsiniz.
İçerik
1. Kendi Kendine Kurtarma Özelliği ile Yatırımlarınızı Nasıl Kurtarabilirsiniz?
2. Kurtarma Başvurularınızı Nasıl İşleme Alıyoruz?
3. Bu Durumlar Ne Anlama Geliyor?
4. Sonuçları Ne Kadar Sürede Bekleyebilirim?
5. Token Kurtarma İşlemi Tamamlandıktan Sonra Ne Yapmalıyım?
6. Sıkça Sorulan Sorular (SSS)
1. Kendi Kendine Kurtarma Özelliği ile Yatırımlarınızı Nasıl Kurtarabilirsiniz?
Aşağıdaki adımları izleyerek kendi kendine kurtarma talebinde bulunabilirsiniz:
Adım 1: Kendi KuCoin TR hesabınıza giriş yapın ve kendi kendine kurtarma başvurusu yapmadan önce Destek Merkezi sayfasına giderek “Yatırımınızı Almadınız mı?” seçeneğini seçin.

Adım 2: Yatırım sorununu seçin ve ardından aşağıdaki alanları doldurun.
- Yatırım Ağı: Blockchain bilgilerini kullanarak yatırım yaptığınız ağı seçin.
- Miktar: Yatırım miktarınızı girin. Lütfen en fazla 18 ondalık basamağa kadar desteklendiğini unutmayın.
- TxID/Tx Hash: TxID olarak bilinen işlem hash’i, doğrulanmış ve blockchain’e eklenmiş her işlem için sağlanan benzersiz bir dizedir. Bu, bir gönderimin takip numarası gibidir ve transferin ilerlemesini izlemek için kullanılabilir.
- Geri Dönüş Adresi: Varlıklar yalnızca blockchain üzerindeki orijinal gönderim adresine geri döndürülebilir. Şu anda, kendi kendine kurtarma özelliği birden fazla gönderim adresinden yapılan yatırımları desteklememektedir.
- İletişim E-postası: Kayıtlı e-posta adresinizi veya geçerli bir iletişim e-posta adresini girin.




Adım 2: İleri’ye tıklayın ve başvurunuzu gönderin. Başvurunuzun durumunu “Başvuru Geçmişini Görüntüle” bölümünden kontrol edebilirsiniz.

Adım 3: Başvuru onaylandığında, "Kendi Kendine Kurtarma Başvuru Geçmişi" sayfasından işlem ücretini tamamlayınız. Lütfen Fonlama Hesabı bakiyenizin 40/80 USDT tutarında ücret için yeterli olduğundan emin olunuz. Ödeme yapıldıktan sonra geri ödeme 5 iş günü içerisinde tamamlanacak ve iade edilen varlıkların TxID’si sağlanacaktır.
2. Kurtarma Başvurularınızı Nasıl İşleme Alıyoruz?
Bilgilerinizi aldıktan sonra, yatırımlarınızın geri alınabilir olup olmadığını özel ekibimizle kontrol etmenize yardımcı olacağız. Eğer olumlu bir sonuç varsa, size bilgi veren bir e-posta göndereceğiz. Güncellemeler için [Kendi Kendine Kurtarma Başvuru Geçmişi] veya gelen kutunuza dikkat etmeniz önerilir.
Lütfen hizmet ücretini ödemek için "Kendi Kendine Kurtarma Başvuru Geçmişi" sayfasına gidip "Ücreti Öde" butonuna tıklamanız gerektiğini unutmayın (lütfen Fonlama Hesabınızdaki mevcut bakiyenin işlem ücretinden fazla olduğundan emin olun).
Ücreti ödemenizin ardından, geri alma işlemi 5 iş günü içinde tamamlanacak ve sonuç ile iade edilen yatırımın TxID’sini içeren bir bildirim e-postası size gönderilecektir.
3. Bu Durumlar Ne Anlama Geliyor?
Bildirimimizi aldıktan sonra aşağıdaki durumlar listelenebilir:
İnceleme Aşamasında: İnceleme bekleniyor, genelde çok uzun sürmez ve sistemden bir bildirim e-postası/SMS gönderilir.
İşlemde: Hizmet ücreti başarıyla ödendikten sonra geri alma işlemi 5 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.
Kesinti Bekleniyor: Lütfen Fonlama Hesabınızda yeterli ücret bulunduğundan emin olun ve ücret kesintisini bekleyin. Sistem ücret kesintisini gerçekleştiremezse, bir bildirim size e-posta/SMS yoluyla gönderilecektir.
Kesildi: Ücret başarıyla kesilmiştir. Geri alma işlemi 5 iş günü içinde gerçekleştirilecektir.
Tamamlandı: Başvurunuz tamamlanmıştır, iade edilen TXID için başvuru geçmişinizi kontrol edebilirsiniz.
4. Sonuçları Ne Kadar Sürede Bekleyebilirim?
4.1 Başvuruyu gönderdikten sonra, başvurunuz incelenecektir ve genelde çok uzun sürmez. Sistem tarafından size bir bildirim e-postası/SMS gönderilecektir. Güncellemeler için "Kendi Kendine Kurtarma Başvuru Geçmişi" veya gelen kutunuza dikkat etmeniz önerilir.
4.2 Hizmet ücreti başarıyla ödendikten sonra geri alma işlemi 5 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.
5. Token Kurtarma İşlemi Tamamlandıktan Sonra Ne Yapmalıyım?
5.1 Kişisel Cüzdan için: Yatırım gönderim cüzdanınıza başarıyla iade edilmiştir, kişisel cüzdanınıza giriş yaparak kontrol edebilirsiniz.
5.2 Borsa Üzerinden Yapılan İşlemler için: Genelde borsalardan gönderilen işlemler kendi cüzdanınız yerine onların sıcak cüzdan adresinden gönderilir. Bu nedenle, gönderim yapan borsa ile iletişime geçerek 'çekim TXID + KuCoin TR iade TXID' bilgilerini sağlayıp token’i hesabınıza aktarmalarını talep etmelisiniz.
6. Sıkça Sorulan Sorular (SSS)
S1: Varlıklarımı geri almak için bir ücret var mı?
Geri alma işlemi mümkün olduğunda yalnızca ücret tahsil edilir ve ücretler farklı türlerde farklılık gösterir. Başvuru sırasında ücreti kontrol edebilir veya başvurunuz altında ücret miktarını bulabilirsiniz.
S2: İade edilen yatırımın TxID’sini nasıl alırım?
S: Merak etmeyin, e-posta/SMS yoluyla bir bildirim gönderilecektir. Ayrıca iade edilen TXID için başvuru geçmişinizi kontrol edebilirsiniz.
S3: Başvurum neden reddedildi?
- TxID/TxHash veya adres hatalı. TxID/TxHash ve adresiniz eşleşmiyorsa veya KuCoin TR’ye ait değilse, geri alma işleminize yardımcı olamayız. Bu nedenle, TxID/TxHash bilgilerini manuel olarak girmek yerine doğrudan kopyalayıp yapıştırmanızı ve başvuru göndermeden önce yatırımı KuCoin TR adresinize yaptığınızdan emin olmanızı öneririz.
- KuCoin TR’nin henüz desteklemediği bir zincir üzerinden token yatırdınız. Bu durumda, token’larınızı geri alamayız.
- Geri almaya çalıştığınız işlem, geri alma işlemi sırasında veya öncesinde zaten ulaşmıştır.
- İşleminiz blockchain üzerinde doğrulanmamış veya bulunamıyor, lütfen gönderen tarafla iletişime geçiniz.
- Geri almaya çalıştığınız işlem, yatırım geri alımı ile ilgili değil (örneğin, çekimler, itibari para işlemleri vb.).
- Yatırdığınız token için yatırım hizmeti bakımda.